מה לכאב ולתחושת בריאות ו - well being

מה הקשר בין כאב לבין התמקדות בבריאות?

נכון, אנחנו מורגלים לחשוב שלהיות בריא זה כמה שיותר להתרחק מכאב, לא לשמוע על זה, לא לדבר על זה, להמשיך לחפש את הכדור שיציל אותי מזה

לחכות לכדור הפלא שיבריא את השורש ולא רק את הסימפטום, זה שאין לו תופעות לוואי, כזה שאחרי זמן עדיין ממשיך לפעול. די מעצבן שעדיין אין חיה כזו, מה שכן יש זה תרומה אדירה לתעשיית התרופות העניפה.

זה מרתיע אותי, אני בעניין של בריאות לא של כאב.

כולנו בעניין של בריאות, מי בכלל רוצה לשאת כאב, אבל כולנו נפגשים עם כאב, כזה שצובט בלב ומכווץ את הנשמה. זה חלק בלתי נפרד להיות כאן מלחיות את המציאות, כשלא יודעים מה לעשות עם הכאב הזה, הוא נערם לערימות של כאב.  אנרגיית החיים נחלשת, מערכת החיסון מאותתת שקשה לה.

אז מי יהיו שם אנשים חולים? ממש לא בא לי להיות שם

יהיו שם אנשים כמוני וכמוך, אנשים שמשהוא בם מבין שצריך אחרת, שמלחמות והתעלמות וריצות ממקום למקום שימלא את החור שבפנים, הוא מעין סוג של מבוך. אנשים שרוצים ללמוד איך לצאת משם.

על איזה סוגי כאב את מדברת?

כל מיני: דלקות בגרון, נדודי שינה, כאבי ראש, כאבי גב, חריקת שיניים בלילה, שמחה שהסתלקה מהחיים, תחושה של "תקוע" , "הכל נראה אותו דבר"

כאבים של הגוף אני מבינה, השאר נראה לי "רוחני"

הא…רגע לא להתבלבל "רוחני" עם שורוק בוו, הוא עוד סוג של מנגנון שרק מרחיק מכאב, סוג של אשלייה שזה יעזור. ה"רוחני"  עם החולם ב-ו" בא מהבנה ה שאני חיים בעולם שיש בו מעבר למה שרואים, שיש פה חיבור רחב לכל מה שמסביבנו,  שהרוח  יחד עם חיבור לקרקע אחיזה במציאות

מאפשרת לנו לחיות ממקום שלם יותר עם עצמנו

אני לא מטפלת, מה בדיוק אני אעשה עם זה

תלמדי לפתח שריר כמו במכון כושר, שריר שיאפשר לכם להיות כאן ועכשיו, לעבור את הגל, לא להתנפץ מולו, לשחרר את הגוף מלהחזיק כאב. לתת לאנרגיית החיים שיש בו להמשיך לזרום

אני מטפל , אנשים באים אלי שאטפל בכאב, לא רוצה לשים בצד את כל הידע שלי

ברור, ממש לא צריך, להיפך. הגישה הזו תיתן לך כלים להעמיק, להרחיב, ללוות את המטופל למקום הלא יודע וחזור משם עם הרבה ידע על איזון חיים שהופר ומה נדרש כדי לשוב לשם.

ומה שכתבה רחל שני : 

אני ממליצה על הקורס של אירית.
הכרתי את השיטה מהטיפול שהציל אותי מכאב גב שנמשך ונמשך,,,
לאחר שלמדתי את השיטה, אני משתמשת בה עם ילדים דיסלקטים שאני מלמדת לקרא. מעבר להוראה המאופיינת בהמון סבלנות, הקשבה ומשחק, אני מתייחסת לכאב הנפשי – ריגשי שנגרם להם עקב הקושי לקרא כאשר כל הילדים מסביב כבר קוראים. השיטות שלמדתי בקורס מעצימות את הלב שלי ושל הילדים ומאפשרים את בניית הגשר לעבר המטרה.